Wczytuję dane...

Klocki hamulcowe FERODO RACING

Klocki hamulcowe FERODO RACING

W sporcie motorowym na sukces składa się wiele czynników. Prawidłowe przygotowanie samochodu z możliwie najlepszych komponentów to pewna droga do sukcesu.

Nie od dziś wiadomo, że skuteczne hamulce są bardzo istotne dla osiąganych wyników i nie ma tutaj znaczenia czy mowa o sporcie amatorskim czy zawodach najwyższej rangi.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów uzupełniliśmy ofertę sklepu o klocki hamulcowe FERODO RACING.

Klocki hamulcowe Ferodo RACING są dostępne w kilku mieszankach, których wybór zależy od zastosowania i preferencji kierowcy. Poniżej opisujemy poszczególne mieszanki, aby zrozumieć ich cechy i możliwości zastosowania.

Wszystkie numery części mają swój przyrostek. Ten przyrostek identyfikuje rodzaj materiału i oznaczenie:

  • DS Performance 

    Ta mieszanka została specjalnie zaprojektowana do użytku drogowego. Łączy w sobie wiele cech charakterystycznych dla mieszanek motorsportowych (wysokie tarcie, odporność na temperaturę), ale ma lepszą wydajność w niskich temperaturach oraz mniejsze zużycie tarczy i hałas.

    Najważniejsze cechy DS Performance to:


    - Wysoki współczynnik tarcia (średnio 0,46),
    - Doskonała żywotność,
    - Niski poziom pylenia,
    - Bardzo dobre czucie,
    - Niska transmisja ciepła do zacisku - dzięki temu unika się wrzenia płynu hamulcowego,

    Klocki DS Performance są zalecane tylko do użytku na drodze.

  • DS2500 jest jednym z najbardziej wydajnych klocków w branży. Znajduje zastosowanie na przedniej osi gdzie nie ma wielkiego obciążenia oraz na tylnej w większości samochodów.

    Główne cechy DS2500 to:

    -Track Day i mało obciążające zawody,
    - Warunki drogowe ale przy potrzebie większej odporności na ciepło,
    - Średni współczynnik tarcia 0,42 w zakresie temperatur roboczych 20–500 ° C.

  • 4003 to mieszanka opracowana specjalnie do lżejszych samochodów (Formuła 3, Formuła Ford, Formuła VW, Formuła Renault, Formuła Campus) i okazjonalnie do użytku rajdowego.

    Główne cechy 4003 to:

    - Średni współczynnik tarcia 0,46 w zakresie temperatur roboczych 200–450 ° C
    - Bardzo krótki czas układania się klocków,
    - Zapewniają większą kontrolę przez zablokowaniem kół.

  • DS3000 to mieszanka FERODO RACING, która ustanowiła standard w klockach od 1998 roku. Przyczyniła się do niezliczonych zwycięstw i pozycji na podium w wielu mistrzostwach samochodów turystycznych, rajdowych i GT na całym świecie.

    Główne cechy DS3000 to:

    - Wytrzymały, wszechstronny wybór materiałów,
    - Krótki czas układania się klocków,
    - Wiele zastosowań, w tym samochody turystyczne, rajdy, grupa N, jednomiejscowe bolidy,
    - Średni współczynnik tarcia 0,48 w zakresie temperatur roboczych 200–650 ° C.

  • DS1.11 to nowoczesne klocki hamulcowe z technologią „ceramiczną”. Skład opiera się na rodzinie chemicznej znanej jako Siloxanes. W przeciwieństwie do materiałów na bazie węgla, łańcuchy siloksanowe nie rozkładają się w wysokich temperaturach, dlatego DS1.11 pracuje do najwyższych temperatur, w jakich kiedykolwiek działał klocek hamulcowy. Oznacza to, że siła hamowania nie zniknie, wydłużona znacznie jest również żywotność klocka. Jest to najlepsza mieszanka w gamie Ferodo Racing. Ponadto wydajność pozostaje dokładnie taka sama przez cały (długi) czas działania klocka. Jest sformułowany tak, aby zapewnić bardzo płaski profil tarcia przy średnim / wysokim poziomie tarcia. Skok pedału jest krótki i stabilny.

    Główne cechy DS1.11 to:

    - Duża wytrzymałość klocka,
    - Szerokie zastosowanie,
    - Średni współczynnik tarcia 0,46 w zakresie temperatur roboczych 200–700 ° C
    - Długa żywotność klocków,
    - Nie niszczą tarcz hamulcowych.

  • DSUNO to najnowsza, bardzo wytrzymała mieszanka Ferodo Racing. Zastąpiła DS2.11 i jest już przetestowana w wyścigach w GT, samochodach turystycznych, Formułach i rajdach. Technicznym celem materiału było zapewnienie wysokiej siły tarcia, przy jednoczesnym zwiększeniu żywotności klocków i tarcz oraz zaoferowanie doskonałej modulacji podczas hamowania. To ostatnie oznacza, że ryzyko blokady koła jest znacznie zmniejszone w porównaniu z innymi klockami o tym samym wysokim nominalnym współczynniku tarcia, bez utraty mocy wyjściowej.

    Główne cechy DSUNO:

    - Wytrzymały materiał
    - Zastosowania - samochód turystyczny, GT, formuły, rajdy,
    - Średni współczynnik tarcia 0,48 w zakresie temperatur roboczych 200–700 ° C,
    - Długa żywotność klocków,
    - Nie niszczą tarcz hamulcowych.

  • DS3.12 to wysokowydajny, wytrzymały klocek do wyścigów. Został opracowany podczas testów w wyścigach GT na najwyższym poziomie i nadaje się do większych i cięższych samochodów innych niż formuły na torze. Jest lepszy od innych mieszanek Ferodo zarówno pod względem współczynnika tarcia, jak i utrzymania jego wydajności w bardzo wysokich temperaturach. Ma przewidywalną i stałą siłę tarcia w całym zakresie roboczym, niezależnie od siły hamowania. Doskonale współpracuje z motorsportowym systemem ABS

    Główne cechy DS3.12 to:

    - Najwyższy współczynnik tarcia w gamie Ferodo Racing,
    - Powtarzalna i stabilna wydajność do 850 ° C,
    - Bardzo dobre działanie z systemami ABS,
    - Najdłuższa żywotność ze wszystkich mieszanek Ferodo Racing pod dużym obciążeniem,
    - Zalecany do użytku na torach w większych pojazdach z ABS,
    - Zalecany do wyścigów sprinterskich i średniodystansowych.

          Poniżej przedstawiamy zakresy temperatur oraz sugestie w doborze odpowiedniej mieszanki.