Wczytuję dane...

BC Racing Custom Suspension - poznaj markę!

BC Racing Custom Suspension - poznaj markę!

BC Racing to topowy producent zawieszeń gwintowanych znany na całym świecie, we wszystkich możliwych dziedzinach motorsportu.
Producent poprzez szereg dopracowanych modeli jest w stanie zaproponować zawieszenie dla każdego - bez ujemnego wpływu na jakość.

Poniżej przedstawiamy opis wszystkich dostępnych modeli oraz ich zastosowanie:

V1  BR oraz RM są to podstawowe rodzaje zawieszeń stosowane w użytku drogowym, najczęściej wtedy gdy zależy nam żeby poprawić zachowanie auta w zakrętach oraz żeby je obniżyć. Wersja RM różni się od swoich poprzedników tym, że zastosowano w nim odwrócony skok amortyzatora tak zwany upside down, najcześciej stosowany w motocrossie. Czym to skutkuje? Otóż zmniejsza się łączna masa elementów, które nie są amortyzowane. Elementy zawieszenia wraz z kołem które pokonuje przeszkodę, ważą mniej, przez co jazda na wybojach staje się przyjemniejsza i stabilniejsza.

 

Seria ER to już rozwiązanie typowo torowe. Jest to flagowe zawieszenia gwintowane BC Custom oferujące wysoką jakość i właściwości oferowane przez serie BR i RM z dodatkowymi korzyściami płynącymi z zewnętrznego zbiorniczka wyrównawczego oraz możliwością indywidualnej regulacji siły dobicia i odbicia.

Zewnętrzne zbiorniczki stosowane w zawieszeniach gwintowanych serii ER pozwalają BC Racing zwiększyć objętość oleju w amortyzatorach. Zwiększona objętość gazu zmniejsza temperaturę maksymalną oleju co zmniejsza odchylenia w charakterystyce pracy amortyzatorów powodowanej zmianą lepkości oleju. Zmniejszenie tych odchyleń polepsza prowadzenie i optymalizuje osiągi auta na trasie i torze.

Całkiem niedawno producent wprowadził 3 nowe produkty typowo do zastosowań torowych charakteryzujące się jeszcze większą możliwością regulacji

- seria DR o degresywnej charakterystyce tłumienia - czyli stopniowo zmniejszającej się.

- seria HR - czyli odpowiednik serii ER, ale w wersji monotube z podwójną regulacją siły tłumienia

- seria ZR 3-Way w wersji monotube z potrójną regulacją siły tłumienia.

Jeśli nie wiesz jaki rodzaj zawieszenia wybrać i co będzie dla Ciebie najlepsze, napisz do nas. Pomożemy Ci dobrać sprzęt według charakterystyki jazdy i użytkowania, bez znaczenia czy jeżdzisz szutrowe rajdy, asfalt ścigasz się w wyścigach czy jeździsz na zloty i chcesz żeby Twoje auto dobrze się prezentowało a co najważniejsze - pewnie się prowadziło :)