Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 3-5

Jeśli szukasz precyzyjnego i niezniszczalnego metromierza, w stalowej obudowie, o wyraźnym, dużym wyświetlaczu - H-100 jest dla Ciebie.

Metromierz iTrip H-100 GPS AZYMUT to idealny metromierz do pomiarów w rajdach terenowych, przeprawowowych lub rajdach typu baja. Zapewnia czytelną prezentację wszystkich mierzonych wartości, prostą obsługę i precyzję pomiarów.

Jest idealny do pomiarów odległości w różnych konfiguracjach zawsze zapewniając doskonałą precyzję.

H-100 GPS AZYMUT to precyzyjny metromierz z podstawowymi funkcjami

  • dwa liczniki drogi z możliwością niezależnego kasowania
  • możliwość korekty drogi za pomocą przycisków lub zewnętrznego pilota
  • możliwość wpisania dowolnej wartości drogi długiej ( ODO )
  • wysokość cyfr głównych parametrów to 14 mm
  • mierzy napięcie oraz wskazuje prędkość pojazdu
  • posiada wbudowany zegar

Podświetlany, graficzny wyświetlacz zapewnia doskonałą czytelność wartości mierzonych parametrów. Główne parametry pomiarowe posiadają cyfry o wysokości 14 mm i pogrubioną czcionkę. Parametry pomocnicze oraz czas, jako parametry drugorzędne wyswietlane są czcionką standardową o mniejszej wysokości. Wyświetlacz zabezpieczony jest folią chroniącą przed wilgocią i zabrudzeniami.
Wygodna regulacja podświetlenia pozwala dostosować jasność ekranu metromierza do warunków zewnętrznych.

Metromierz posiada przydatną funkcję korekty drogi długiej ODO. W sytuacji gdy zmierzona odległość nie zgadza się całkowicie z odległością podaną przez organizatora, możesz za pomocą przycisków strzałek dokonać szybkiej korekty. Wartość korekty następująca po każdym naciśnięciu przycisków ma związek z rozdzielczością wyświetlania i wynosi: 1 , 10 lub 100 m.
Gdy przytrzymasz wciśnięty przycisk korekta będzie powtarzana.
Możesz również dokonać pełnej korekty drogi długiej ODO wpisując jej wartość do metromierza.

Pomiar drogi jest realizowany

  • porzez jeden lub dwa czujnik dowolnej konstrukcji
  • czujniki są kontrolowane na wypadek awarii przez cały czas trwania pomiarów. Wyniki kontroli widać bez używania menu, za pomocą diod świecących opisanych jako P1 i P2.
  • czujniki mogą pracować w różnych konfiguracjach: suma, koło lewe, koło prawe

Metromierz posiada wbudowany ultraszybki moduł GPS, który odpowiedzialny jest za wspomaganie pomiarów drogi lub całkowicie odpowiada za pomiary wykluczając konieczność stosowania czujników. Praca na podstawie wyłącznie danych z modułu GPS może być decyzją zawodnika i na etapie montażu metromierza nie montuje on czujników prędkości. Może być to również decyzja wymuszona np. awarią czujników prędkości i koniecznością dokończenia zawodów z wykorzystaniem GPS.
Podczas zaniku zasilania moduł "czuwa" będąc zasilany z wbudowanej w metromierz baterii, a po odzyskaniu zasilania aktualizuje dane w mniej niż 1 sekundę.
Moduł korzysta z danych z satelitów wielu systemów aby precyzja danych była jak największa.

Podczas korzystania z pomiaru za pomocą wyłącznie danych z systemu GPS nie ma potrzeby dokonywania kalibracji drogomierza.

Metromierz posiada funkcję awaryjnego przełączania naliczania drogi na dane z modułu GPS. Bez konieczności posługiwania się menu konfiguracyjnym można bezpośrednio przełączyć metromierz na naliczanie z GPS. Sytuacja taka może mieć miejsce w przypadku awarii czujników pomiarowych. Po przełączeniu pomiary drogi będą kontunuowane od wartości które były zmierzone do czasu awarii czujników.

Wszystkie metromierze iTrip posiadają specjalny system ostrzegania o całkowitej awarii czujnika prędkości lub o rozpoczynających się problemach ze stabilnością sygnału prędkości.
Każdemu z czujników odpowiada dwukolorowa dioda LED znajdująca się na przednim panelu. Sygnalizuje ona pracę czujników oraz ich aktywność. Pojawiająca się sygnalizacja o braku sygnału prędkości podczas jazdy pojazdu wskazuje na rozpoczynające się problemy z jego działaniem lub błędy w dopasowaniu typu czujnika do metromierza.
Kontrola czujników dokonywana jest w sposób ciągły.

Metromierz jest wyposażony w funkcję trasowania waypointów na podstawie podanego kursu oraz odległości do celu. Do wyświetlenia trasy do celu używa ruchomej strzałki wyświetlonej na swoim wyświetlaczu oraz pomocniczych wartości liczbowych odległości do celu oraz kursu do celu.
Metromierz może wyświetlać drogę do celu na podłączonym urządzeniu Garmin które pracuje wtedy jako zewnętrzny wyświetlacz metromierza.
Dane do trasowania waypointów możesz wpisać przed startem do rajdu / odcinka.
Do Twojej decyzji należy sposób wprowadzania możesz wpisać dane posługując się klawiaturą metromierza jak również przygotować pliki na komputerze lub tablecie i za pomocą pamięci pendrive skopiować je do metromierza.

Trasowanie waypointu przebiega w ułamku sekundy. Nie ma potrzeby zatrzymywania się ani zmniejszania prędkości podczas momentu trasowania.

Parametry mierzone przez metromierz mogą być wyświetlane na opcjonalnym wyświetlaczu kierowcy, który połączony jest z metromierzem za pomocą wiązki przewodowej. Na wyświetlacz kierowcy może być wysłany każdy parametr metromierza.
Podczas rozpoczynania pomiarów na wyświetlacz kierowcy wysyłany jest domyślny parametr dla każdego z trybów pomiarowych.

Akcesoria dodatkowe

Do iTrip H-100 GPS AZYMUT możesz dołączyć:

  • wyświetlacz kierowcy który może wyświetlić każdy mierzony parametr.
  • dowolnego typu resetery jedno lub 3 przyciskowe.
  • dodatkowe przełączniki funkcyjne przyśpieszające obsługę.

Metromierz może pracować z jednym reseterm który umożliwia sterowanie niektórymi funkcjami bez konieczności obsługi przycisków na metromierzu. W wielu sytuacjach obsługa poprzez reseter zewnętrzny jest szybsza i zapewnia brak błędów spowodowanych przypadkowymi naciśnięciami niewłaściwych przycisków.

Reseter może być wersją z trzema przyciskami aby dokywać najczęsstrzych operacji: kasowania drogi krótkiej TRIP, korekty ODO "na plus" i "na minus" o zadaną wartość.

Jeżeli jeździsz w rajdach przeprawowych zwróć uwagę na hermetyczność akcesoriów.

Stalowa, spawana obudowa zapewnia sztywność konstrukcji oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne. Przypadkowe uderzenia w metromierz nie wpłyną na jego pracę. Wewnątrz obudowy znajdują się podwójne uszczelki z dwóch rodzajów gumy a przewody wyprowadzone są przez hermetyczne przepusty. Czy to podczas rajdów przeprawowych w wodzie lub pod wodą, wilgoci, czy też podczas rajdu pustynnego w kurzu i wysokiej temperaturze, metromierz będzie pracował prawidłowo.

Przy zamówieniu konieczne jest podanie miejsce wyprowadzenia przewodów podłączeniowych.