Olej mineralny do pojazdów, w których silnik i skrzynia biegów używają tego samego oleju. Idealny do zabytkowych pojazdów Mini oraz wielu zabytkowych motocykli.
Olej silnikowy na bazie mineralnej zawierający dodatki EP (Extreme Pressure), do użytku w pojazdach, których skrzynia biegów i silnik smarowane są tym samym olejem.
STOSOWANIE:
Do zastosowania m.in. w samochodach klasycznych Mini i innych, w których ten sam olej służy do smarowania skrzyni biegów i silnika. Do użytku także w samych skrzyniach biegów pojazdów, które wymagają takiego oleju. Idealny także do starszych motocykli, w których sprzęgło pracuje w oleju silnikowym.
KORZYŚCI:
Większa ochrona silnika i skrzyni biegów w stosunku do standardowego oleju 20w50
Wydłużona żywotność zębatek oraz wszystkich łożysk
Łatwiejsza zmiana biegów
Wydłużona żywotność koła pasowego w silnikach transverse
CHARAKTERYSTYKA:
Idealny do klasycznych Mini, Cooper, Cooper S
Znakomity olej dla każdego fana Mini, który chce mieć w swoim Mini najlepszy możliwy olej
API SF, CD, GL4
CCMC G2
SAE klasa lepkości:…20W50
Ciężar właściwy przy 15 C:…0,890
Lepkość kinematyczna przy 100 C…16,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…147 cSt
Indeks lepkości…122
Temperatura krzepnięcia… <-15 C
Temperatura zapłonu…>200 C
Lepkość niskotemperaturowa…9500cP