Do najnowszych silników benzynowych i Diesel. Redukuje zużycie paliwa, znakomcie chroni silnik . Do samochodów fitrami DPF. Idealnie pasuje do samochodów z silnikami z pompowtryskami i Common Rail. Spełnia m.in. wymogi VW 504.00/507.00
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy do samochodów benzynowych i Diesel najnowszej generacji.
STOSOWANIE:
Do użytku w silnikach benzynowych i Diesel spełniających normy emisji spalin Euro IV/V, z oraz bez filtrów cząstek stałych (DPF). Szczególnie polecany do samochodów ze zmiennymi okresami pomiędzy przeglądami (WIV), które potrzebują olejów zwiększających wydajność paliwa.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika. Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. Olej klasy MID SAPS zgodny z normami ACEA z 2010 roku.
CHARAKTERYSTYKA:
Przewyższa wymagania:
ACEA A3/B4-04, C2, C3-10
API SN, CF
Spełnia wymagania: BMW LL04, MB 229.51, VW 504.00/507.00/502.00/505.00, GM LL-A025/B-025, PSA B71 2290, Renault RN 0700.
Spełnia także wymagania wielu innych producentów, m.in.: Fiat, Alfa Romeo, Chevrolet, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Toyota.
SAE klasa lepkości: 5W30
Ciężar właściwy przy 15 C 0,853
Lepkość kinematyczna przy 100 C 12,0 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C 73,6 cSt
Indeks lepkości 160
Temperatura krzepnięcia < -30 C
Temperatura zapłonu >200 C
Lepkość na zimno przy -30 C 6,600 cP max