Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 1-3

W pełni syntetyczny olej do użytku w najnowszych samochodach o mocnych silnikach, także z turbosprężarką. Pełna ochrona zapewniona jest nawet w ekstremalnych warunkach, także przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju.

W pełni syntetyczny wysokiej jakości olej silnikowy spełniający najwyższe wymagania silników pracujących w bardzo ciężkich warunkach.

STOSOWANIE:

Do zastosowania w obecnie produkowanych i starszych samochodach benzynowych i Diesel, których producent wymaga stosowania takiego właśnie oleju, zwłaszcza w samochodach o bardzo dobrych osiągach. Pasuje do silników turbodoładowanych.

KORZYŚCI:

Zapewnia pełną ochronę nawet ekstremalnych warunkach pracy, również przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju. Oszczędza zużycie paliwa. Zapewnia łatwy rozruch i szybkie rozprowadzenie

się oleju nawet w bardzo niskiej temperaturze. Właściwości tego oleju syntetycznego zapewniają niższe zużycie paliwa i utrzymywanie silnika w czystości.

CHARAKTERYSTYKA:

ACEA A3/B4-04

API SL,CF

MB 229.1, VW 502.00/505.00, Renault RN 0710

SAE klasa lepkości: 5W40

Ciężar właściwy przy 15 C: 0,855

Lepkość kinematyczna przy 100 C: 13,8 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C: 84 cSt

Indeks lepkości: 170

Temperatura krzepnięcia: < -30 C

Temperatura zapłonu: > 200 C

Lepkość niskotemperaturowa przy -30 C: 6,600 cP